Davranış Standartları Geliştirme Projesi, otellerde kurumun vizyonuna uygun bir Hizmet Kültürü oluşturmayı hedefler. Bir eğitim ve gelişim projesidir. Her departmana özel olarak tasarlanır. Proje; analiz, tasarım, eğitim, ölçme ve değerlendirme, uygulama ve kontrol aşamalarından oluşur.
Projenin amacı, misafirlerin beklediği yüksek hizmet kalitesinin her zaman, her yerde ve her otel çalışanı tarafından hayata geçirilmesini sağlamaktır. Özellikle misafirlerle yüz yüze çalışanların, misafiri karşılama, ağırlama ve uğurlama anlarında sergileyecekleri davranışlarında bir standart oluşturulmasını hedefler. Otelin misafire vaad ettiği “Unutulmaz Misafir Deneyimi” ni sağlamak için çalışanların ihtiyaç duydukları bilgi ve becerileri edinmelerini sağlar.
Otel yöneticilerinin gelişim alanlarının tespiti ve bu doğrultuda hazırlanacak bir gelişim programı ile kurum hedefleri doğrultusunda yöneticilik yetkinliklerini geliştirmelerini kapsar.
Proje, kurumun gelecek hedefleri doğrultusunda yöneticilerin paralel bir gelişim sağlamaları amacı ile gerçekleştirilir. Kurumdaki pozisyonları, yaptıkları iş ve görevler dikkate alınarak her bir yöneticiye özel ayrı ayrı gelişim adımları tasarlanır. Yöneticilere, hem ekiplerini yönetirken bugün, hem de gelecekte ulaşmak isteyecekleri kariyer hedeflerini elde etmek için gelecekte ihtiyaçları olacak olan yönetsel donanımların kazandırılması hedeflenmektedir.
Kurumda görev yapan tüm yönetici ve çalışanları kapsayacak şekilde kurum içi iletişim kalitesini geliştirme projesidir.
Çalışan deneyimini olumlu yönde destekleyecek ve geliştirecek bir yapıda kuruma özel olarak tasarlanır. Proje; analiz, tasarım, eğitim, ölçme ve değerlendirme, uygulama ve kontrol aşamalarından oluşur.
1- Departman Müdürleri için Eğitim Başlıkları
- Otelcilikte Vizyoner Liderlik ve Yönetim - 2 gün / 12 Saat
- Otelcilikte Yöneticinin Etkin İletişimi – 1 Gün / 6 Saat
- Otelcilikte Etkin Takım Çalışması – 2 Gün / 12 Saat
- Otelcilikte Çatışmayı ve Zor İnsanları Yönetmek – 1 Gün / 6 Saat
- Otelcilikte Etkin Beden Dili Kullanımı - 1 Gün / 6 Saat
- Otelcilikte Etkin Zaman Yönetimi - 1 Gün / 6 Saat
- Etkin Stres ve Öfke Yönetimi - 1 Gün / 6 Saat
- Eğiticinin Eğitimi - 3 Gün / 18 Saat
- Koçluk Yaklaşımı İle Yöneticilik - 2 Gün / 12 Saat
- Yöneticinin Motivasyon Becerileri - 1 Gün / 6 Saat
- Geliştiren Liderlik ve Yönetim - 1 Gün / 6 Saat
- Kuşak Çatışması / Y-Z Kuşağı İle İletişim – 1 Gün / 6 Saat
2- Orta Kademe Yöneticiler için Eğitim Başlıkları
- Otelcilikte Orta Kademe Yöneticiler İçin Yönetim Becerileri - 2 Gün / 12 Saat
- Otelcilikte Yöneticinin Etkin İletişimi - 1 Gün / 6 Saat
- Otelcilikte Etkin Takım Çalışması - 2 Gün / 12 Saat
- Otelcilikte Çatışmayı ve Zor İnsanları Yönetmek - 1 Gün / 6 Saat
- Otelcilikte Etkin Beden Dili Kullanımı - 1 Gün / 6 Saat
- Otelcilikte Etkin Zaman Yönetimi - 1 Gün / 6 Saat
- Etkin Stres ve Öfke Yönetimi - 1 Gün / 6 Saat
- Eğiticinin Eğitimi - 3 Gün/ 18 Saat
- Yöneticinin Motivasyon Becerileri - 1 Gün/ 6 Saat
- Geliştiren Liderlik ve Yönetim - 1 Gün / 6 Saat
- Koçluk Yaklaşımı İle Yöneticilik - 2 Gün / 12 Saat
- Kuşak Çatışması / Y-Z Kuşağı ile İletişim– 1 Gün / 6 Saat
3- İlk Kademe Çalışanlar için Eğitim Başlıkları
- Otelcilikte 5 Yıldızlı Misafir Memnuniyeti - 2 Gün / 12 Saat
- Otelcilikte Başarı ve Motivasyon - 1 Gün / 6 Saat
- Otelcilikte Etkin Beden Dili Kullanımı - 1 Gün / 6 Saat
- Otelcilikte Etkin Takım Çalışması - 2 Gün / 12 Saat
- Zor Misafirlerle Etkili İletişim - 2 Gün / 12 Saat
EVO Akademi, Antalya merkezli olup, tüm Türkiye’de bulunan otellere danışmanlık hizmeti veren, kurucularının 15 yıllık otelcilik sektöründeki deneyimleri sonucunda kurulan bir eğitim danışmanlık firmasıdır.
EVO Akademi, kurulduğu 2011 senesinden bu yana 5 yıldız kategorisinde bulunan 120+ farklı otele danışmanlık hizmeti vermiştir. Bu süre içinde 2000 günü aşan kurumsal hizmeti gerçekleştirmiş, yaklaşık 150.000 ve üstü ayrı otel yöneticisi ve çalışanına ulaşmıştır. EVO Akademi eğitim hizmetlerinin yanında otellere yönelik projeler gerçekleştirmektedir.
“Otelcilikte Davranış Standartları Geliştirme Projesi” ile hizmet sunduğu otellerde misafir memnuniyetinde, çalışan davranışları ve hizmet kalitesi gelişimi aracılığıyla önemli artışlar sağlamıştır.